2015. dec 20.

Drága Anyu és Apu! Egy kisfiú karácsonyi levele

írta: Czecz Fruzsina
Drága Anyu és Apu! Egy kisfiú karácsonyi levele

"Drága Anyu és Apu! 

Egész évben nagyon sokat dolgoztatok, köszönöm, hogy mindenünk megvolt. Most végre pihenjetek egy kicsit! Tudom, hogy szuperhősök vagytok, akik (azt hiszik,) sosem fáradtak. De a múltkor is láttam, hogy Apu milyen sokáig mosta az arcát hideg vízzel, hogy felébredjen. Anyu meg a hűtőbe tette a fogkrémet. Ez mondjuk elég vicces volt. 

Nem értem, hogy mostanában hétvégente miért csak vásárolni járunk. Az állatkertnek jobban örülnék. De ha már állatokról van szó, milyen hülye tyúkról beszéltetek a múltkor? És miért kap egy tyúk gofrisütőt karácsonyra?! 

Mert tudom ám, hogy minden ajándékot a felnőttek vesznek. Nem a Jézuska meg az angyalkák hozzák. A Petya mondta. Az elején nem örültem, de aztán rájöttem, hogy ez mégis jó. Mert így Nektek írhatok levelet, akiket a legjobban szeretek, nem a Jézuskának, akit nem is láttam még soha. 

Lenne egy nagy kérésem. Tépjétek szét az előző karácsonyi listámat, írok egy újat. Egy sokkal jobbat!

Anyu, tőled azt szeretném kérni, hogy ne főzz és süss olyan sokat, mint a múlt karácsonykor. Már nem is szeretem a gesztenyés tortát. És szerintem nem kell kimosni a függönyt, Pannika úgyis beletörli a kezét, ha átjönnek vendégségbe. Majd kimosod utána.
Apu, te pedig ne veszekedj a fenyőfával, hogy Miafrancértnemállszmegabbanarohadttalpban? Inkább kérjük meg a Feri bácsit, hogy jöjjön át segíteni, nehogy megint belefűrészelj az ujjadba. 
Ha pedig kész a karácsonyfa, játssz velem a terepasztalon! Egy tökjó új dolgot építettem, majd megmutatom. 
(Hugi, tőled csak azt szeretném kérni, hogy ne szedd szét már megint!!!)

A karácsonyi vacsora után meg menjünk ki hógolyózni! Ugye fog esni a hó??? Ha nem, akkor bent társasjátékozzunk, és meséljünk vicces történeteket. Vagy rendezzünk "Ki mit tud?"-ot! Van egy új trükköm. Vagy öltözzünk jelmezbe, hogy ne kelljen olyan sokat várni a farsangra. 

Szóval úgy döntöttem, Titeket kérlek ajándéknak karácsonyra, mert év közben sokszor hiányoztatok! (Milyen muris lenne, ha becsomagolnátok magatokat papírba és szalagba...)
Én megígérem, hogy szót fogadok, rendet rakok a szobámban és nem húzgálom Sári haját.

A két Lego pedig, amit kiválasztottam az újságból, jó lesz a szülinapomra.

Sok puszi!"
boritek_szalag.jpg
Ha tetszett a bejegyzés, és szívesen olvasnál még "Gyerekkel vagyok" témában, csatlakozz a blog facebook oldalához

Czecz Fruzsina

Szólj hozzá

gyerek karácsony ajándék gyerekkelvagyok Gyerekkel vagyok