2016. máj 03.

Mondatok, amik új jelentést kapnak szülőként

írta: Czecz Fruzsina
Mondatok, amik új jelentést kapnak szülőként

Ha gyerekünk születik, minden óriási fordulatot vesz. Borul a régi életforma, már semmi sem ugyanolyan, mint régen. Kívül-belül átalakulunk. Kívül azért, mert nyomot hagy rajtunk az alvás-és hajmosáshiány. Belül pedig azért, mert soha nem ismert érzések törnek ránk.

Az átalakulásból az egyszerű fogalmak vagy mondatok sem maradnak ki. 
Korábban, gyerek nélkül mintha mást jelentettek volna... 

Kimozdultunk.
Elmentünk kenyérért és körbesétáltuk a házat. 

Micsoda éjszaka volt!
A gyerek végre végigaludta az éjszakát. És a szülei is. 

Rend van.
Van egy (elég keskeny, de látható) sáv a nappaliban a játékok között. 

Végre csönd van!
Ajjajj, gyanús ez a csönd. 

Nagy buli volt!
A gyereknek szülinapi zsúrt rendeztünk. 

Alig hoztam valamit.
Csak a fél lakást pakoltam be, nem az egészet.

Főztem.
Összeturmixoltam a répát meg a krumplit. 

Mindjárt visszahívlak!
Megpróbállak egy héten belül visszahívni. Megpróbállak. 

Nálatok mit írtak át a szótárban a legkisebb családtagok? 

baby_boss.jpg

Ha szívesen olvasnál még gyerekneveléssel és szülőséggel kapcsolatban, csatlakozz a "Gyerekkel vagyok" facebook oldalához! 

Czecz Fruzsina

Szólj hozzá

változás gyerekkelvagyok Gyerekkel vagyok