2018. jan 23.

10 jel, ami "lebuktat", hogy anya vagyok

írta: Czecz Fruzsina
10 jel, ami "lebuktat", hogy anya vagyok

A napom eleje és vége a családom körül forog. De! A köztes időben egyedül vagyok.
Dolgozom (más néven: feltöltődöm), nyakamba veszem a várost, felnőttekkel találkozom, vásárolok.
Otthon hagyhatom a plüssállatokkal teli hátizsákot, magassarkú cipő is szóba jöhet, nem kell százfelé figyelnem, nem kell egész úton magyaráznom - egészen szokatlan... 

Egyik alkalommal eltűnődtem, hogy még így, "civilben" is vannak olyan jelek, amik biztosan elárulják: anya vagyok. 

Összegyűjtöttem egy 10-es listát, ami arra vár, hogy folytasd, kiegészítsd!

csigahaz.JPG

1. Amikor az ellenőr a jegyemet kéri, véletlenül egy csigaházat is előrántok a zsebemből. 

2. A határidőnaplómban random gyerekrajzok bukkannak fel.

3. Az autóm hátsó sora nyomokban kekszmorzsát és matricát tartalmaz. 

4. A nadrágom combközép tájban koszos - a búcsúzás előtti "Anya vegyél fel!" emlékét őrzi.

5. A blézer hosszú ujja alatt ott lapul a tarka karkötő, amit tegnap fűztünk a gyerekkel. 

6. Ha látok egy érdekes márkájú autót, lefényképezem a kisfiamnak. 

7. A laptopom háttérképe egy családi fotó. 

8. A telefonom tele van olyasmi nevekkel, mint "Szofi anyukája az oviból". 

9. Dínós gumivitamint veszek a gyógyszertárban. 

10. Ha elvágom az ujjam, mesefigurás sebtapasszal ragasztom be (mert csak azt találok otthon). 

Ezek mind árulkodó jelek, amikből egy teljesen ismeretlen is hamar rájönne, hogy van gyerekem.
Hát még ha látná a gondolataimat...

Czecz Fruzsina

Ha Te is gyerekkel vagy, kattints további cikkekért a gyerekkelvagyok.net-re és a facebook oldalra

Szólj hozzá

gyerek gyereknevelés gyermek anyaság