2019. jan 11.

Itt a bizonyíték: ha szülő vagy, felsővezető vagy

írta: Czecz Fruzsina
Itt a bizonyíték: ha szülő vagy, felsővezető vagy

father-3764164_1280.jpg

VEZETŐSÉG

Szülőként a beosztásom
vezető,
szerintem ez teljességgel
hihető.

Vezetem a kis kezeket
sétálva,
mikor a nap kisüt végre
hétágra.

Vezetem a csoportot a
Fészbukon,
elvesztem már a fonalat
félúton.

Vezetek a naptárban sok
programot,
táblázatba rendezem a
hónapot.

Vezetem a focilabdát
kapura,
nincs lazsálás, nem játszhatok
kamura.

Vezetem a showműsort a
zsúrokon,
másnap meg csak a parkettát
súrolom.

Vezetem a háztartást is
úgy ahogy,
estére lesz palacsinta,
csúsztatott.

Vezetem a bevételt, a
kiadást,
ki tudjuk-e fizetni a
nyaralást.

Vezetem az autómat, ha
éjszaka
a fiatal csak nagy későn
jön haza.

Vezetem a „Kit utálnak?”
toplistát,
a gyerek ma rám csapta az
ajtaját.

Vezetem a „Kit imádnak?”
toplistát,
a gyerek ma percekig csak
ölelt át.

Sorvezető vagyok én az
élethez,
maradok, míg el nem fogy a
lélegzet.

A vers a "Gyerekkel vagyok" című kötetben jelent meg, amiről bővebben ITT olvashatsz. 
Ha érdekelnek a gyereknevelési témák, csatlakozz többtízezer szülőhöz a facebook-on is!

Szólj hozzá

vers gyerek gyereknevelés gyermek vezetőség gyerekkelvagyok Gyerekkel vagyok